Varmt VÄLKOMMEN att följa med på vår spännande hus- och trädgårdsresa som påbörjades sommaren 2005... och som fortfarande fortsätter! Resan har varit fylld med alla möjliga upplevelser. Den har varit mödosam och tung vissa stunder, men för det mesta har den kantats av glädjestunder då lyckan varit total! Följ med och upplev vår resa, du med!

Här delar jag också med mig av mina små pysselprojekt. Oftast handlar det då om något jag skapat vid symaskinen!

Då och då kan också våra tre härliga björnungar skymta med på någon bild!

söndag 1 februari 2015

Vinterdag!!

Vad snö det har kommit!!!




Barnen har deltagit i Barnens Vasalopp idag! Oj, vad de kämpade på sina nyinköpta skidor!! :))



De var riktigt duktiga!! 
Nu är sambon och jag också lite sugna på att köpa skidor! Men det får bli på rean längre fram!!


Det är vackert ute nu!

(Men det behöver inte 
komma mer snö nu.....!)


1 kommentar:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så duktiga skidåkare.
Vi har också fått snö och det var tungt att skotta idag så fick ta det i två etapper.
Ha en fin kommande vecka!
~M~